CONSELL D’INFANTS

Avui s’ha realitzat la 2a reunió del Consell d’Infants de Martorelles amb la participació de set alumnes del nostre centre. Aquest Consell d’Infants es va constituir divendres 1 de febrer i està format per alumnes representants de 4t, 5è i 6è curs de les dues escoles de Martorelles, l’alcalde, consellers i regidors de l’àrea corresponent.

El Consell d’Infants és un òrgan de participació de i per als nens i nenes on podran exercir els seus drets civils com a ciutadant. Les funcions d’aquest Consell d’Infants són conèixer, opinar, proposar … aquells temes relacionats amb el poble i amb els infants.

Aquí tenim els nostres representants. Segur que faran una gran feina! Endavant!