CONSELL D’INFANTS

Els/les representants de 4t, 5è i 6è curs han participat en la primera convocatòria del curs del CONSELL D’INFANTS de Martorelles. Aquests/es alumnes seran els encarregats de fer sentir la veu de tots els nens i nenes de l’escola, manifestant les seves opinions, inquietuds, necessitats…

Avui els consellers i conselleres han parlat del trajecte que fan els nens i nenes per anar de casa a l’escola: els camins escolars. Quins són els camins més utilitzats? Són segurs? Creuen carrers transitats? Hi ha papereres?

Per a portar a terme aquest programa de camins escolars, cal la col·laboració de totes les famílies del centre. Per això, els consellers i conselleres ens han facilitat un plànol del municipi per a què els nens i nenes marquin el recorregut d’anada a l’escola (color verd) i el de tornada a casa (color blau).

L’objectiu principal dels camins escolars és proporcionar als alumnes itineraris segurs i còmodes en els trajectes de casa a l’escola.

Aquí teniu els nostres consellers i conselleres.