Com podem ajudar al planeta!

Aquestes darreres setmanes, els i les alumnes de 6è de primària hem estat estudiant i treballant sobre l´electricitat del nostre planeta. També hem aprofundit sobre el canvi climàtic, la contaminació, el diferents tipus d’energies …

Dos dimecres ha estat amb nosaltres el Josep Maria, el gestor energètic de l’ajuntament de Martorelles. Amb ells hem fet el recorregut de l’electricitat a la nostra escola i la darrera sessió ens va deixar uns aparells per calcular l’electricitat a cada zona de l’escola i mesurar la temperatura de cada àrea.

Altre activitat que hem realitzat i on hem après coses interessants va ser  l’anàlisi de la factura de la llum. Ah! i per a finalitzar el tema hem realitzat el joc Pasapalabra.

Hem après coses molt interessants que ens serviran pel dia de demà.

A sota de l’article us deixem els eslògans que hem fet per tal de millorar el medi ambient.

Esperem que us agradin.

Alumnat de 6è