CARNESTOLTES!!

Ha estat una setmana de disbauxa i xerinola, on mestres i alumnes hem gaudit de les diferents transformacions que hem fet durant tota la setmana: pijames, esportistes, pentinats divertits… Cadascú ha deixat volar la seva imaginació, per crear un personatge únic i fantàstic.

Dijous llarder, ho celebrarem com cal. Farem una sortida per l’entorn grans i petits on compartirem bons moments, jocs a l’aire lliure, balls, cançons i fins i tot un bon aperitiu.

Divendres si el temps ho permet amb la resta d’escoles de Martorelles farem una rua pel poble tots plegats.