Aniversari i jubilació del nostre estimat conserge Josep

Avui 14 de setembre de 2017 ha sigut un dia molt especial a l’escola. El nostre estimat conserge Josep ha fet 65 anys i avui ha sigut l’últim dia que treballava com a conserge de l’escola.

Ha estat un dia molt emotiu per a totes les persones que formem la comunitat educativa de l’escola. Alumnes, mestres, administrativa, vetlladora, monitores,mares de l’AMPA, i tècnica d’ensenyament hem volgut fer-li un bon acomiadament i l’hem omplert de regals i records. Ell s’ha emocionat molt i ens ha fet emocionar.

JOSEP,  L’ESCOLA SIMEÓ ÉS LA TEVA ESCOLA PER SEMPRE.!!!

Esperem la teva visita aviat!!