A surprise visit … Potato Head!!

Aquesta setmana a Educació Infantil hem rebut una visita sorpresa!! Ens ha vingut a visitar Potato Head!!

Quan ha arribat a la classe s’havia amagat a dins d’una bosseta i no sabíem què o qui estava a dintre. Hem intentat esbrinar què podia ser, i després d’escoltar el so que feia i de tocar-ho, hem fet algunes hipòtesis sobre què era allò que havíem escoltat i tocat.

Finalment ha sortit de la bosseta i ens ha ajudat a aprendre com es diuen en anglès algunes parts de la cara, els braços, els peus i els dits del peu.

Ens ho hem passat d’allò més bé jugant amb Potato Head i esperem que ens torni a visitar aviat!!