2n JA PREPARA LA REVISTA D’ANIMALS MARINS ESTRANYS

Bona tarda famílies,

Aquest curs estem treballant com a projecte interdisciplinar i d’escola: EL MAR. Cada classe ha escollit un nom. Nosaltres som ANIMALS MARINS ESTRANYS i entre d’altres coses hem decidit que farem , com a producte final, una revista explicativa d’aquests animals amb imatges. Amb ajuda de la mestra hem preparat un esquema resum per poder omplir i després en grups hem decidit quins tres animals volem estudiar. Un cop escollits hem començat a fer la recerca en llibres i internet. No ha estat fàcil per nosaltres, degut a tota la informació que existeix ,però guiats i amb ajuda ho estem aconseguint. Ens quedarà una revista ben maca de la que podran gaudir totes les classes!!