SOM GRANS ARTISTES!

Aquesta setmana hem celebrat les JORNADES DE TEATRE de l’escola. Cada curs ha preparat, amb els seus mestres, unes grans obres. Han estat molts dies de preparació i d’esforç: aprendre el guió, interpretar, ballar, saber parlar en escena… vestuari, atrezzos… Un munt de coses!

Les famílies heu pogut veure obres de tot tipus: contes populars, contes sorgits de projectes de classe, obres clàssiques, obres inèdites… Esperem que hàgiu gaudit molt dels espectacles.

Nens i nenes, mestres, felicitats per la feina feta i per fer possible que, un curs més, les tradicionals jornades de teatre hagin estat un gran èxit!

Si voleu veure les obres representades, entreu al blog de festes / teatre a l’escola.