Programa Global Scholars

L’Escola Serralavella participa des d’aquest curs, 2023-24, en el programa Global Scholars.

Aquest és un programa internacional d’aprenentatge en línia que connecta estudiants d’escoles situades en ciutats d’arreu del món amb l’objectiu de preparar-los per esdevenir ciutadans globals.

En aquest programa participa l’alumant de 6è de primària que, a partir d’una plataforma virtual, poden compartir coneixements amb estudiants d’arreu del món a partir d’una temàtica concreta.

El programa té una durada de quatre cursos, així que cada curs hi participaran nous alumnes que treballaran diferents temàtiques al voltant de la sostenibilitat i cura del planeta.

Les temàtiques són:

• World of Water
  • Nature and Our Cities
  • Resourceful Cities
  • Food, Cities and Our Futur

Consulteu més informació sobre el programa Global Scholars

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *