Fem escola, Fem societat

El projecte Fem escola. Fem societat és un projecte intern de centre que pretén potenciar els principis de col·laboració i responsabilitat entre l’alumnat, fent-los participar i implicar-se en una sèrie de tasques a l’escola.

És un projecte d’escola, enfocat a 5è i 6è de primària, que vol que l’alumnat hi participi de manera voluntària, oferint la seva feina a la comunitat.

Aquest projecte es vehicula a través de diferents tallers que els nens i nenes realitzen de forma rotativa, tots ells amb l’objectiu d’involucrar i crear compromís amb el context on conviuen.

Actualment tenim els següents tallers en marxa:

• Hort
  • Manteniment de l’escola
  • Reciclatge
  • Fotografia i vídeo
  • Col·laboració amb la gent gran

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *