Salut

ADMINISTRACIÓ DE MEDICACIÓ

Sobre aquest tema les instruccions del Departament diuen:

“Per poder administrar medicaments als alumnes, sempre que sigui imprescindible fer-ho en horari lectiu, cal que els pares, mares o tutors legals aportin un informe mèdic on consti el nom de l’alumne, el nom del medicament que ha de prendre i la pauta d’administració. Així mateix, els pares, mares o tutors legals han d’aportar un escrit on es demani, al director o directora del centre educatiu, l’administració al fill o filla del medicament prescrit d’acord amb les pautes que constin en l’informe esmentat, i se n’autoritzi l’administració als docents del centre.”

Model administració medicaments

PARÀSITS

Els darrers anys hem detectat a l’escola un augment de casos de paràsits als caps dels nens, és per això que és important seguir les instruccions del full informatiu que us fem arribar cada vegada que se’ns avisa d’un cas a les aules.

Informació Polls