Visita de Xavi Estrada a Cicle Superior

Aquesta setmana, l’alumnat de Cicle Superior han tingut l’oportunitat de rebre la visita de Xavier Estrada, qui anteriorment va exercir com a àrbitre a la Primera Divisió de Futbol i va treballar com a assistent de vídeo, a més de ser psicòleg. La seva participació s’emmarca dins del projecte de “Salut Mental” que ha estat desenvolupant l’alumnat de Cicle Superior. La seva xerrada ha estat molt enriquidora, permetent a l’alumnat plantejar les seves preguntes i inquietuds acumulades durant setmanes de preparació. Estrada no només ha compartit la seva experiència sinó que també ha ofert consells pràctics sobre com gestionava els aspectes psicològics en el seu treball com a àrbitre i en el dia a dia.