Menjador escolar

Volem que aquest espai del migdia sigui un espai més en la vida escolar dels infants i que cobreixi com a funció específica tant la satisfacció de les necessitats biològiques com de les necessitats psicopedagògiques. A partir d’aquí diferenciem bàsicament dos moments: el temps de dinar i el temps de lleure. Cadascun amb unes característiques concretes i una importància educativa definida que fan incidència en l’educació per l’autonomia personal i el desenvolupament de la vida comunitària dels infants.

El nostre servei de menjador és amb cuina pròpia. El Consell Comarcal és el titular i qui gestiona aquest servei i  juntament amb la direcció de l’escola, vetllarà pel seu bon funcionament. El Consell Comarcal té signat el contracte de cuina i  monitoratge amb l’empresa Aramark.

PLA DE COMUNICACIÓ SANT SALVADOR

Disposem d’una cuina molt ben equipada i es vetlla per la preparació d’ uns menús equilibrats i adequats a totes les edats.

El preu del servei s’estipularà sempre tenint en compte el que marca la normativa del Departament d’Educació.

El preu és de 6,80 €/dia  per a l’alumnat  esporàdic.

Per a l’alumnat fixe és de 6,20 €/dia. Es computaran els dies de cada mes i es passarà rebut bancari de la quantitat resultant. En cas que hi hagi devolució bancària, les despeses que s’originen d’aquest fet aniran a càrrec de la família.

Els pagaments del servei, tant de fixe com d’esporàdic, es faran per domiciliació bancària a mes vençut ( del 5 al 10 de cada mes).

El servei de menjador per als treballadors de l’escola serà de 4,04€.

En el cas d’alumnat no pugui fer ús del servei, s’haurà avisar a traves de correu electrònic menjadorsantsalvador@gmail.com  abans de les 9:00.

Es retornarà el cost del menú a les famílies (3 euros) a partir del primer dia, sempre i quan s’avisi a la cuina entre les 9 h i les 9:30 h .

Horari d’alumnes durant el temps del migdia (de 12.30 a 15:00 hores)

Qui som
Cuinera Pepita Vendrell