MARXEM A FINLÀNDIA!!!

El passat 12 de maig vint alumnes de sisè acompanyats per la seva tutora i dues docents més de l’escola van fer realitat un somni. El viatge a Finlàndia representa el tancament d’un projecte compartit “ Ecological Foot Prints” amb alumnes i mestres de Jalaa (Finlàndia). Aquesta gran experiència s’ha pogut dur a terme gràcies al Projecte Erasmus K122 que inclou
mobilitats d’alumnes i docents. Les notícies que rebem són que estant gaudint d’una experiència genial i que mai oblidaran.
A més a més, sabem que la immersió en llengua anglesa haurà suposat un gran repte i al mateix temps una millora de la seva competència en aquesta llengua.

Properament, ja que tornen el dissabte dia 18 de maig, els protagonistes ens compartiran l’impacte i l’experiència d’aquesta gran oportunitat!