Celebrem Sant Jordi

CIèNCIA

Celebrem Sant Jordi

Alumnat de 3rA i 3rB · Barcelona · 10 de maig de 2022

L’alumnat de 3r a la paradeta de Sant Jordi.

El divendres 22 d’abril de 2022, tota l’escola Sant Llorenç del Munt va celebrar Sant Jordi.
L’alumnat de tercer, en primer lloc, vam crear un punt de llibre relacionat amb la celebració.
Tot seguit, vam anar a comprar roses i punts de llibre a la paradeta de l’alumnat de sisè per col·laborar en la seva sortida de final de curs.

Després d’esmorzar a la classe, tota la comunitat de mitjans vam baixar a la pista a veure un espectacle. Allà, l’artista ens va explicar una llegenda de Sant Jordi diferent de la tradicional que coneixem, i altres històries. Tot seguit vam fer una competició de ball de qui ballava més ràpidament.

Quan va acabar l’espectacle, vam pujar a les aules i les tutores ens van detallar les bases del concurs de dibuix de les portades de les agendes per al curs vinent. Així que vam estar dibuixant una “draga” que havíem de decorar amb la tècnica del zentangle.

A la tarda, tot l’alumnat de primària vam estar a la pista per recitar poesies. Després, van donar els premis dels guanyadors i guanyadores dels jocs florals.

Etiquetes: Sant Jordi, Escola Sant Llorenç del Munt, Educació primària, Celebracions

Enviat des de Escola Sant Llorenç del Munt

Edita (simple)