PREINSCRIPCIÓ I MATRÍCULA INFANTIL I PRIMÀRIA 2024-205

INFORMACIONS, CALENDARI I ENLLAÇOS D’INTERÈS

1. Places vacants Infantil i Primària (05/03/2024).

2. Llistes de sol·licitud amb la puntuació provisional (17/04/2024).

3. Llistes de sol·licituds amb la puntuació definitiva (25/04/2024)

NÚMERO DE DESEMPART (SORTEIG – 30/04/2024):

4. Llista de sol·licituds definitiva ordenada per número de desempat (02/05/2024)

5. Oferta definitiva (07/06/2024)

6. Llistat d’admesos i llistat d’espera (10/06/2024)

ALTRES INFORMACIONS:

Dia de la Dona Treballadora

El passat 8 de Març, ara fa un mes, a l’escola vam celebrar el Dia de la Dona Treballadora en un clar compromís per la igualtat de gènere. Va ser un dia fantàstic  on alumnat i claustre docent vam gaudir plegats i vam aprofitar per reconèixer i commemorar el paper vital de totes les dones que treballen i conviuen diàriament a la nostra escola.

Aquí us deixem un vídeo resum d’aquesta jornada tan maca que vam poder gaudir.

(Fer clic a la imatge per a visualitzar el vídeo)

PORTES OBERTES 2024

Un any més arriben la Jornada de Portes Obertes i des del Sant Llorenç us hi esperem amb molta il·lusió i moltes ganes!!

Aquest Divendres 23 a la tarda, a les 15:15h, obrim les nostres portes perquè pugueu venir a conèixer els espais de l’escola i veure en primera persona com treballem amb els infants. La visita anirà a càrrec de l’alumnat del centre que amb molta il·lusió l’han preparada per a tots i totes.

Us hi esperem, no podeu faltar!

SOM ESCOLA, SOM SANT LLORENÇ DEL MUNT

RENOVACIÓ CONSELL ESCOLAR

Cada dos anys, seguint la normativa del Departament d’Educació, cal renovar els i les membres del consell escolar. Aquest curs és any de renovació i per això, el passat mes de novembre es van dur a terme les votacions per a escollir-ne els nous membres.

A continuació, us presentem la composició del Consell Escolar per als propers dos anys:

CROS ESCOLAR A TERRASSA – 2023/2024

CROS ESCOLAR DE TERRASSA

El passat Dissabte 18 de Novembre l’alumnat de l’escola va tornar a gaudir del Cros Escolar de Terrassa que es va dur a terme al Zona Esportiva Municipal Can Jofresa.

Va ser un gran matí on tots els i les participants van poder participar plegats de l’esport a l’aire lliure.