Sant Jordi 2021

Aquest curs la celebració de Sant Jordi es farà seguint les mesures Covid. És per això que les activitats que es duien a terme en cursos anteriors s’han adaptat.

Pel que fa a la parada de llibres i roses, l’alumnat de sisè vendrà roses i punts de llibre elaborats per la Comunitat de Grans al llarg del matí a l’escola. També hi haurà punts de venda a les 12:25h i a les 16:25h a la porta de la biblioteca (al costat de la porta principal).

Pel que fa al paticonte hem muntat un LLIBRE COL·LECTIU “UNA HISTÒRIA DE DRAGUES I DRACS” elaborat per tot l’alumnat de l’escola que tot seguit podeu llegir AQUÍ.

A més, al llarg de la diada es realitzarà l’espectacle al pati “PER TERRA DE DRACS” de la companyia Pep López.

L’escola Sant Llorenç del Munt us desitja que passeu una…

Bona diada de Sant Jordi!