Samarretes 6è

Un any més l’alumnat de 6è ha treballat en el projecte de les samarretes de la seva promoció. A partir d’aquest dilluns 26 d’abril començarem la venda.

Hi haurà tres punts de venda:

• Entrada de la comunitat de petits.
  • Entrada principal de l’escola.
  • La porta del gual (c/Morral del llop).

L’horari de venda i/o recollida de les samarretes serà a les 12:25h i a les 16:25h.

Els preu de les samarretes és 7’5€ les grans i 6’5€.

Convidem a tota la Comunitat educativa de l’escola Sant Llorenç del Munt a participar i col·laborar en la compra de samarretes que aquest any ens portaran de colònies a la Casa Can Foix al mes de juny.

Aquest curs de pandèmia ens hem adaptat a la “nova normalitat”, és per això que hem creat un “clic & collect” per fer la comanda de les samarretes. Us convidem a realitzar la vostra comanda a: ja.cat/samarretes21

Aquí teniu un dels cartells que l’alumnat de 6è ha elaborat per la venda de samarretes. Esperem que us agradin molt! I que ens ajudeu a vendre-les totes!!!

Moltes gràcies per la vostra col·laboració!

Atentament,

Alumnat de 6è