SantlloTV – Premis Joana Biarnés 2021

L’escola es vesteix de gala per celebrar l’emissió, a través de la SantlloTV, de la 21a Cerimònia de Lliurament de premis dels Treballs de Recerca de segon de batxillerat dels municipis de Terrassa, Matadepera, Viladecavalls i Vacarisses.

Divendres 16 d’abril a les 12h del migdia, la nostra escola es converteix en l’escenari dels Premis Joana Biarnés 2021. Uns premis que constitueixen el reconeixement oficial dels mèrits dels i les alumnes que demostren una preparació d’excel·lència en l’etapa de batxillerat.

L’acte tindrà una durada d’uns 35 minuts, serà molt dinàmic i comptarà amb intervencions musicals. A més, el nostre alumnat participa de l’acte com a presentadors dels diferents treballs presentats, així com també fent entrega dels premis en les diferents categories.

Aquest és l’enllaç per visionar la cerimònia: ja.cat/premisbiarnes-lliurament

Us hi esperem demà divendres 16 d’abril a les 12h.

Atentament,

Equip de mestres de l’escola Sant Llorenç del Munt.