SANTLLOtv PREMIAT COM A PROJECTE EDUCATIU

L’Ajuntament ha entregat dos ajuts per a projectes educatius premiats: un A NOSALTRES, l’Escola Sant Llorenç del Munt que permet treballar de manera interessant i motivadora totes les competències lingüístiques, i que rep 2.500 euros; i un altre a l’Institut Nicolau Copèrnic, per acostar l’art contemporani als alumnes a partir d’un eix temàtic, en aquest cas l’univers, i que s’ha emportat un ajut de 1.300 euros. En total, l’aportació municipal a beques i ajuts és de més de 38.000 euros.

ENHORABONA A TOTA LA COMUNITAT EDUCATIVA QUE FA POSSIBLE DUR A TERME EL NOSTRE PROJECTE DE SANTLLOtv.

CESC SERRAT

La tarda del 9 de novembre, el cicle mitjà de la nostra escola juntament amb alumnat de l’escola Joan Marques Casals i Font de l’Alba, vam gaudir d’un espectacle meravellós del Cesc Serrat al Centre Cívic de Sant Llorenç. Moltes gràcies a tothom per fer possible petits somnis.

CASTANYADA

Dimecres a la tarda, com tots els anys, és tradició a la nostra escola celebrar els ballls per part d’E.Infantil i C.Inicial. Aquesta vegada, degut a la pluja, els vam haver de fer al gimnàs. En sortir, els hi esperava un berenar típic de la tardor al porxo de l’escola. I com no !! La foto de cada grup amb la Castanyera !!.

Podeu gaudir de la resta de fotos en el següent enllaç:

FOTOS CASTANYADA 18-19