PARTICIPEM AL CROS

El dissabte 1 de febrer, alguns nens i algunes nenes de l’escola van participar al CROS de Terrassa que organitza cada any el Consell Esportiu del Vallès Occidental. L’acte esportiu es va portar a terme a Can Jofresa i va participar alumnat de 1r a 6è de moltes escoles de tota la comarca.

Cal destacar alguns companys i companyes que van ser classificats:

• ROMAISSAE GRIB de 6èA en 2ª posició.

• AMANI BALAFQUIH de 5èA en 1ª posició.

• MAKRAM BALAFQUIH de 4tB en 7ª posició.

MOLTES FELICITATS pel vostre esforç i enhorabona a tots i a totes els/les participants.

CONTEXTOS CURS 2019-20

Com ja sabeu, a l’escola treballem per contextos. A continuació, us informem dels diferents temes que estem investigant aquest curs de P3 a 6è per si sou “experts” en algun d’ells i voleu venir a ajudar-nos aportant material i/o explicacions.

Animeu-vos a compartir els vostres coneixements!!!

CONCERT DE NADAL 2019

El 20 de desembre, l’alumnat i mestres de l’escola vam realitzar la CANTATA DE NADAL: UN PENTAGRAMA TRIST. Vam cantar, ballar i tocar instruments de tot tipus. La comunitat educativa va poder gaudir d’aquest concert presentat per les alumnes i els alumnes de 5è.

Va estar tot un èxit de convocatòria!!!!

FOTOS CONCERT GRUP A

FOTOS CONCERT GRUP B