SEMIFINALS A MARTORELL. TORNEIG JOHAN CRUYFF.

El passat diumenge 19 de maig, el nostre equip guanyador masculí del Torneig Johan Cruyff de Terrassa, va participar en les Semifinals a Martorell, juntament amb altres 5 ciutats.

Vam compartir l’autocar amb l’equip femení guanyador de Terrassa, les alumnes de l’escola Pere Viver.
Hem d’agrair molt als nostres mestres Miquel López i Ana Leal així com també a l’ex-alumne, Ayman Hablili, per l’acompanyament de l’equip durant aquesta jornada esportiva.
No vam poder guanyar a dos grans rivals, Martorell i Manresa, però ho vam passar d’allò més bé !! Cada participant va rebre un diploma esportiu per la seva participació en les Semifinals.
Us deixem un enllaç amb algunes fotos:

FOTOS SEMIFINALS MARTORELL 19-5-19

Participem a la Primera Mostra de Cinema a les Aules

L’alumnat de 5è de la nostra escola, el passat 15 de maig, ha participat en la Primera Mostra de Cinema fet a les Aules.

No vam guanyar cap premi però sí ens van felicitar per L’ORIGINALITAT !!

Us mostrem el nostre curtmetratge en el següent enllaç:

L’alcalde de Terrassa, Alfredo Vega, va donar la benvinguda a l’alumnat i professorat participant a l’acte de lliurament dels premis “TRS Fem Cinema! Primera Mostra de Cinema a les Aules”. Posteriorment, es van projectar els curtmetratges presentats a la 1a categoria, corresponent al Cicle Superior de Primària (alumnes de 10 a 11 anys), un total de 18 curtmetratges, i el tinent d’alcalde de Cultura, Innovació i Projecció de la Ciutat, Amadeu Aguado, va lliurar els premis als curtmetratges guanyadors en aquesta categoria.

Els curtmetratges guanyadors en aquesta categoria han estat els següents:

– Guanyador Millor pel·lícula a la Categoria Cicle superior de primària – “Un nen diferent” – Escola Isaac Peral

– Guanyador Millor guió a la Categoria Cicle superior de primària – “Tus prejuicios” – Escola Avet

– Accèssit Millor pel·lícula – “Res és impossible!” – Escola Font de l’Alba