PLA D’OBERTURA SETEMBRE 2020

Bon dia famílies,

Adjuntem el Pla d’Obertura del nostre centre segons les instruccions del PROCICAT i del Departament d’Educació. Aquest és el pla definitiu, tot i que segons l’evolució de la pandèmia pot anar variant, ja que malauradament, estem encara en moments d’incertesa.
Cordialment,
Equip Directiu

PREINSCRIPCIÓ I MATRÍCULA

LLISTA D’ALUMNES ADMESOS I LLISTA D’ESPERA: 7 de juliol de 2020

1-OFERTA DEFINITIVA 07 07 2020
2LLISTAT D’ADMESOS a l’escola Sant Llorenç del Munt

3-LLISTA D’ESPERA 7 07 2020

MATRÍCULA
  • Alumnes preinscrits amb plaça assignada a segon cicle d’educació infantil, educació primària i ESO: del 13 al 17 de juliol de 2020
  • ES RECOMANA TRUCAR AL TELÈFON DE L’ESCOLA PER A DEMANAR CITA PRÈVIA:
  • 93 693 27 00 I PREGUNTAR PER MARI, L’ADMINISTRATIUVA
LLISTAT DE SOL.LICITUD DE PREINSCRIPCIÓ AMB EL BAREM ORDENADA DIFINITIVA: 11 de juny de 2020
EL Nº DE SORTEIG PER DETERMINAR L'ORDRE DE LES SOL·LICITUDS EN CAS D'EMPAT DE PUNTS ÉS EL:

LLISTAT BAREM ORDENADA DIFINITIVA 2020-21 PDF

• Llista de sol·licituds amb la puntuació provisional: 29 de maig de 2020
  • Presentació de reclamacions: del 2 al 5 de juny de 2020
  • Llista de sol·licituds amb la puntuació un cop resoltes les reclamacions: 9 de juny de 2020
  • Sorteig del número de desempat: 9 de juny de 2020, a les 11 h
  • Llista ordenada definitiva: 11 de juny de 2020
  • Ampliació de petició de centres per a les sol·licituds que no han obtingut cap assignació (assignació d’ofici): del del 26 al 29 de juny de 2020
  • Oferta final de places escolars: 6 de juliol de 2020
  • Llista d’alumnes admesos i llista d’espera: 7 de juliol de 2020
RECORDEU QUE TOTA LA INFORMACIÓ SOBRE LA PREINSCRIPCIÓ I LA MATRÍCULA LA TROBEU EN AQUEST ENLLAÇ

DARRER SantlloTV, DEMÀ DIVENDRES

1592494214-b0d0-img-20200612-wa0010.jpg

Benvolgudes famílies,
Amb el vostre ajut hem fet possible l’últim programa de la SantlloTV amb la participació de l’alumnat i mestres durant el confinament.
Hi podeu accedir a través de la WEB de l’escola: https://agora.xtec.cat/ceipsantllorenc-munt/  a la secció SantlloTV o a través de la notícia del programa.
Divendres 19 de juny a les 11h, al nostre canal de Youtube.

Escola Sant LLorenç del Munt SantlloTV

Us hi esperem!

GRÀCIES, GRÀCIES I GRÀCIES PER TOT !! ENS VEIEM AL SETEMBRE ! BON ESTIU!

L’equip de mestres de l’escola Sant Llorenç del Munt.

DIVENDRES 5 DE JUNY A LES 11h ESPECIAL SantlloTV, HOMENATGE A JUANJO CÁRDENAS

Us anunciem que el proper DIVENDRES 5 DE JUNY, l’equip de mestres de l’Escola Sant Llorenç del Munt, trobem la necessitat de fer un homenatge al nostre estimat company i mestre Juanjo Cárdenas, que ens va deixar fa uns mesos.
Comptem aquesta vegada amb la participació de moltes persones vinculades amb ell laboralment i/o personalment (mestres, companys/es, formadors/es, alumnat de pràctiques, alumnat …). Agraïm enormement les seves col·laboracions i, en especial, gràcies a la Feli.
Aquest ESPECIAL HOMENATGE AL JUANJO està ple de SORPRESES: gent, músiques, llocs, … Més que un programa és un documental del seu pas per l’escola. I…. NO US PODEM AVANÇAR RES MÉS !!!
Esperem que us connecteu a les 11h, HORA D’EMISSIÓ EN DIRECTE AL NOSTRE CANAL DE YOUTUBE. Hi podeu accedir a través de la nostra pàgina de l’escola:
escolasantllorenc.es a la secció SantlloTV. Moltes gràcies!
1591173207-29bc-for-ever-j.jpg
Recordeu!
DIVENDRES 5 DE JUNY A LES 11H !!
Una fortíssima abraçada per tothom! Cuideu-se molt! Us hi esperem!
Atentament,
L’equip de mestres de l’escola Sant Llorenç del Munt.

AJUTS MENJADOR

AJUTS MENJADOR ESCOLAR 2020-21

S’han convocat els AJUTS PER A MENJADOR PER AL CURS 2020-2021.
Trobareu tota la informació en el següent enllaç: https://www.terrassa.cat/ajuts-menjador-escolar
Les famílies que heu de tramitar beca nova o modificar dades, ho heu de fer telemàticament (PER INTERNET).
Si alguna família no sabeu com fer-ho COLOREAR DIBUJOS DE TELEFONOSL'ajuntament que m'agrada - Ajuntament de Terrassa PODEU TRUCAR PER TELÈFON AL 010 (gratuït) i us donaran hora per ser ateses per telèfon.
Període de presentació de la sol·licitud: 28/05/2020 a 19/06/2020 (ambdós inclosos).
Podeu trobar el nº IDALU DE L’ALUMNE als informes, en el següent enllaç: http://ensenyament.gencat.cat/ca/tramits/tramits-temes/identificador-alumne, o enviant un correu a l’escola a8051318@xtec.cat i us el facilitarem.
Les famílies rebreu un missatge confirmant l’aprovació.