Al Sant Jordi celebrem la Pasqua d’una manera molt dolça…
L’últim divendres abans de les vacances de Setmana Santa, l’escola va celebrar el dia de la Pasqua. Com ja és costum, els nens i nenes, organitzats en grups intercicles, van crear les pròpies mones que a més d’estar boníssimes eren vertaderes obres d’art. Aquí deixem algunes imatges que ho demostren.
Al Sant Jordi celebrem la Pasqua d’una manera molt dolça… Llegeix més »












