Els astrolabis i els timons de rodes gaudim fent un taller de robòtica i slime
Aquest dimecres l’alumnat de 4t hem gaudit d’uns tallers molt divertits i educatius: robòtica i slime. Aquí us deixem algunes fotos del què vam fer…
Els astrolabis i els timons de rodes gaudim fent un taller de robòtica i slime Llegeix més »












