2019

Sortida al Poble Espanyol. 4rt

L’alumnat de 4rt ha fet una sortida al Poble Espayol i s’ho ha passat d’allò més bé. Han fet una gymcana i han descobert les característiques i les festes més importants de cada Comunitat Autònoma. Ha estat genial!! També cal dir que la Núria ha animat el trajecte amb unes quantes cançons! Si cliqueu l’enllaç

Sortida al Poble Espanyol. 4rt Llegeix més »

Day of the Peace ’18

Aquest any a 4rt i Cicle Superior hem treballat la Malala Yousafzai els dies previs i durant el dia de la Pau des de l’àrea d’Anglès. Els tres cursos han vist un vídeo molt interessant i després hem fet diferents activitats. Aquí podeu veure tant el vídeo que hem vist com algunes fotos de treball

Day of the Peace ’18 Llegeix més »

Desplaça cap amunt
Ves al contingut