El dia 26 de maig l’alumnat d’Educació Infantil vam anar a Barcelona a visitar l’Aquàrium, per tal de completar el projecte que estem duent a terme de la ODS14, Vida Submarina.
Vam passar un dia molt emocionant, vam aprendre moltíssimes coses sobre els peixos i la vida submarina.
Cliqueu a la imatge per veure totes les fotos:



Comentaris recents