TEATRE A TÀRREGA, I4 I I5

El dimecres passat, dia 3 d’abril, els nens i nenes d’I4 i d’I5 van anar al teatre Ateneu de Tàrrega a veure l’obra “Supermercat de joglars” de RAH-MON  ROMA.

“Supermercat de joglars” és un recorregut pels passadissos d’un imaginari supermercat joglaresc, on van poder escoltar contes i cançons d’arreu del món o de casa nostra. També van poder veure una col·lecció de baldufes que l’actor va fer ballar.

Els nens i les nenes van estar molt atents i van participar de l’espectacle cantant, aplaudint i interactuant quan se’ls hi demanava.

En arribar a l’escola vam confeccionar una baldufa que els nens i nenes es van endur cap a casa.

Va ser un matí molt entretingut i divertit, ja que les sortides ens agraden molt, i més si ens hi hem de desplaçar en autocar!!!!

Cliqueu a la imatge per a veure les fotografies.