SORTIDA DE SEGON CICLE AL TEATRE ATENEU

L’alumnat de 3r i 4t de l’escola, aquest dijous 25 de gener, hem anat a veure l’obra de teatre “La casa més petita” de la companyia Campi Qui Pugui al Teatre Ateneu de Tàrrega, organitzada pel Programa Comarcal de Suport a l’Educació.

Aquesta obra ens explica la historia sobre la incertesa que viuen els nens i nenes refugiats de guerra, després d’abandonar casa seva sense saber quin serà el seu destí.

Amb una maleta, un petit pomer i el desig de tornar aviat, la Bettina deixa enrere casa seva per descansar del soroll de les bombes i de la por que li provoca la guerra. En arribar a la seva “nova casa”, s’adona que res és com s’imaginava. La Norma, una nena més gran que es  troba en la mateixa situació, l’acompanya en aquesta història, construint entre les dues una amistat que els permet fer front a les dificultats a les quals sobreviuen.

Aquest obra posa en valor la relació entre els iguals i un aprenentatge des de la convivència.

Hem gaudit molt de l’obra i hem passat un matí entretingut en companyia d’altres infants de la comarca.