SORTIDA DE CICLE INICIAL A BARCELONA

El dia 20 de Maig els nens i nenes de Cicle Inicial vam anar a visitar el Museu d’Història de Catalunya.

Primer vam esmorzar i després vam fer una visita lliure on vam descobrir el Modernisme, la burgesia, la indústria tèxtil i com vivien i es vestien en el segles XIX i XX.

Després d’un descans una monitora ens va fer un recorregut per Grècia i Roma. Durant les explicacions ens va ensenyar un vaixell grec i ens vam disfressar amb unes túniques davant d’una domus romana. També vam descobrir mitjançant  un joc com intercanviaven productes els grecs amb altres pobles del Mediterrani i vam escriure el nostre nom en grec. Per últim vam anar a fer un taller sobre els Déus i vam jugar amb el Memory de l’Olimp.

A continuació vam dinar i vam anar a jugar al parc de la Ciutadella on ens vam trobar amb la resta de companys de l’escola.

En aquesta sortida hem recordat tot el que vam aprendre en el projecte i la monitora ens va felicitar perquè sabíem moltes respostes i ens vam portar molt bé.