SIMULACRE D’INCENDI A L’ESCOLA

Un curs més i seguint les indicacions del Departament d’Educació, durant el mes de novembre, s’ha realitzat el simulacre d’evacuació en cas d’incendi a l’escola per tal que alumnat, docents i personal de l’escola conegui el pla d’emergència del centre.

El resultat i els temps de sortida han estat molt bons. L’evacuació s’ha dut a terme sense incidències i amb molt bona col·laboració per part de tot el personal del centre.

Els alumnes no han estat nerviosos i s’han desenvolupat de manera ràpida i eficient.

Hem pogut gaudir del servei dels bombers de Tàrrega, que han simulat que hi havia un foc a la planta baixa de l’edifici, i ens han donat unes pautes a seguir en cas de que l’incendi es produís de manera real.

Clica a la imatge per veure les fotografies.