ELS ALUMNES DE CICLE MITJÀ TREBALLEM EL DIA DE LA TERRA

El dia 22 d’abril de 1970, es va decretar en diferents països la celebració del Dia Mundial de la Terra, gràcies a manifestacions que es van fer a nivell mundial protestant per protegir més el medi ambient.

Des d’aquell dia, el 22 d’abril es sinònim de respecte, sostenibilitat, foment del reciclatge i d’accions més saludables amb el nostre planeta.

Per aquest motiu els alumnes de cicle mitjà, que aquest trimestre treballem lODS 7 Energia neta i assequiblel’ODS 15: Vida d’ecosistemes terrestres, hem volgut celebrar aquest dia i hem confeccionat una farmaciola per poder cuidar la Terra. En aquesta tasca hem anomenat vàries accions que podem fer per cuidar-la, ja que cada vegada està més malalta per l’escalfament global, i hem pres consciència per la seva preservació.

Que tots els dies siguin dies de la Terra!

Cliqueu damunt de la imatge per veure el mural.