CARNESTOLTES 2024

QUINS DIES MÉS MOGUTS!!

El passat 8 de febrer va arribar el rei Carnestoltes amb un munt de consignes.

Dijous Gras ens vam llevar amb un pentinat d’allò més extravagant, cabells de colors llampants, barrets gegants…

Divendres 9, per acabar la setmana genial ens vam ficar tot@s un gran  davantal. L’escola semblava la cuina d’un gran restaurant, anaven  tot@s molt elegants.

Dilluns 12, el rei Carnestoltes ens va donar festa per agafar forces per la rua de dimarts.

Dimarts, ens vam disfressar amb totes les ordres que ens havia donat. Ja estàvem preparats per  per sortir a ballar i cantar.

Els nens, nenes i mestres vam sortir de l’escola Santa Creu ben eixerits. Portàvem  grans pentinats, uns elegants  davantals i els colls molt ben guarnits.

Vam passejar per tot el poble cantant i ballant. No ens hem d’oblidar de la classe magistral de balls que ens van fer els de cicle superior.  Quin ritme tenen! Per acabar, la conga no podia faltar. Tothom ens mirava i ens animava.

En arribar a l’escola, l’ AMPA ens va proporcionar berenar, una coca amb xocolata d’escàndol.

L’endemà ens vam vestir tots de negre per l’enterrament de la sardina, acomiadant un any més el carnaval de l’escola Santa Creu.