Bicicletada de 4t, 5è i 6è

El divendres dia 8, per la tarda, l’alumnat de 4t, 5è i 6è i alguns mestres vam fer la tradicional bicicletada a les Cases de Barbens. Degut a la pandèmia de la Covid no la vam poder celebrar els anys passats.

Ha estat una sortida lúdica molt esperada i en la que ens ho hem passat molt bé. Una mica d’esport, recuperar les energies amb un tros de mona o més ;), jugar una estona i tornar a agafar la bicicleta.

L’alumnat de 5è va participar en una iniciativa promoguda pel Consell Esportiu de l’Urgell que tracta de sumar quilòmetres fins a arribar a la distància que hi ha entre Tàrrega i Kiev, la capital d’Ucraïna. Els alumnes de 5è van aportar 111,1 km.

Us deixem algunes fotos de la sortida, cliqueu damunt de la imatge per a poder veure-les.