1r Concurs de Cartells Digitals

Ja som a la recta final del curs i estem a punt de començar la Setmana Cultural amb la temàtica de la Festa Major !! i com és tradició fer un concurs de cartells en moltes poblacions d’arreu de Catalunya quan celebren la Festa Major, doncs en la nostra Festa Major Escolar també hem fet el 1r Concurs de Cartells Digitals!! Tot l’alumnat i el Claustre hem votat per elegir el cartell guanyador i el dimecres 21 sabrem el premiat.

El dimarts vam sortir a penjar tots el cartells pels diferents establiments del poble, per a què tots els anglesolins i anglesolines estigueu assabentats de totes les activitats que farem aquests dies a l’escola, i n’hi han algunes obertes al públic, per tant,  us hi esperem a tots i a totes!!  😉

Us deixem una fotografia on podeu veure tots els cartells elaborats per l’alumnat de 6è. Tots són molt bonics i creatius, oi?? 😀  Felicitats nois i noies!!!