LA TERRA I LA LLUNA – ALUMNES DE QUART

Aquest trimestre els alumnes de quart hem estat treballant el tema de l’Univers: La Terra i la Lluna dins la matèria de Coneixement del Medi Social.

Per entendre aquest sorprenent món de l’Univers, hem realitzat un lapbook-mural sobre aquest tema i hem fet diverses activitats a classe: hem utilitzat llibres, tablets, ordinador i hem après a seleccionar informació de diferents maneres i també a treballar en grups cooperatius.

Finalment hem fet una breu exposició de cada treball als nostres companys del grup classe.

Podeu clicar damunt la imatge per veure les fotos del nostre treball:

 

CIRCUITS ELÈCTRICS

Aquestes setmanes hem estat treballant l’electricitat i el magnetisme a la classe de sisè dins l’àrea de Coneixement del medi Natural. Per entendre aquest enigmàtic món de l’energia hem fet diverses activitats manipulatives a classe: generar corrent elèctric amb llimones, construir un electroimant, fer una brúixola i, finalment, construir el nostre propi CIRCUIT ELÈCTRIC.

Hem treballat molt complementant la teoria i la pràctica, aquí teniu els resultats: