LA MONA
24/03/24
Aquest divendres, a la tarda, hem anat tota l’escola al camp de futbol per a celebrar el dia de La Mona. Ha estat una jornada diferent, alegre i molt lúdica, on tot l’alumnat ha pogut interrelacionar-se, compartir moments de joc, conversar i també menjar la… Llegeix més»


