LA MONA

Aquest divendres, a la tarda, hem anat tota l’escola al camp de futbol per a celebrar el dia de La Mona. Ha estat una jornada diferent, alegre i molt lúdica, on tot l’alumnat ha pogut interrelacionar-se, compartir moments de joc, conversar i també menjar la… Llegeix més»

Sortida a l’Estany d’Ivars i Vila-sana

El passat divendres 8 de març l’alumnat de primer i segon cicle de primària, vam anar d’excursió a visitar l’Estany d’Ivars i Vila-sana.
Allí ens vam dividir en dos grups (1r-2n; 3r-4t) i vam fer dos itineraris. Vam fer dues activitats diferents: l’anellament d’ocells; i l’observació,… Llegeix més»

Taller de prevenció del Bullying

El passat 4 de març, la psicòloga Neus Planell va impartir un taller per a la prevenció del bullying escolar a l’alumnat de 5è. Aquesta activitat està dins del Programa Comarcal de Suport a l’Educació que subvenciona el Consell Comarcal de l’Urgell.
Va iniciar el taller… Llegeix més»