ORLES I COMIAT DE SISÈ

Aquest final de curs, degut a les especials circumstàncies, hem fet alguns canvis de programació.

El comiat de l’alumnat de sisè i els jocs de cucanya els hem celebrat aquest dijous dia 18.

El matí ha començat amb l’entrega d’orles a l’alumnat de sisè. La tutora i el cotutor han llegit un text molt emotiu recordant les seves qualitats i encoratjant-los a seguir el seu camí amb valentia i amb esforç. La decoració ha estat de primera gràcies a les famílies de sisè que també han pogut gaudir de l’acte.

Després del pati ha arribat el tradicional i esperat homenatge al nostre alumnat de sisè que continuarà el seu camí l’any vinent als seus respectius instituts. S’ha entrega a cada alumne d’una banda ressaltant les seves virtuts. Ha estat un moment molt bonic i molt emotiu on també hem acomiadat als mestres que l’any vinent no hi seran.

Clica a la imatge per veure les fotografies.

Imágenes de Clica aqui - Descarga gratuita en Magnific (antes Freepik)

 

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

XHTML: Trieu una d'aquestes etiquetes <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>