TEATRE MÒBIL A L’ESCOLA

TEATRE   MÒBIL   A    L’ESCOLa

Avui  19  de  desembre  han  vingut  a  l’escola  la  companyia  TEATRE  MÒBIL .

És  un  grup que  va  néixer  a  Manresa  el  1984  quan Marcel Gros, Atilà Puig i Jordi Girabal deixen el grup de teatre de carrer El Setrill per produir els seus propis espectacles.

Actualment la companyia la formen Jordi Girabal i Atilà Puig .

Des dels seus inicis, la companyia ha apostat en els seus espectacles per l’humor dirigit al públic familiar. Inspirant-se en la tradició del pallasso, Teatre Mòbil ha adaptat el seu llenguatge al teatre, combinant espectacles de números amb d’altres de línea argumental, sense perdre mai de vista el públic al qual van adreçats.

Ens  ha  agradat  molt  i  molt  i  ho  han  fet  MOLT  BÉ !!!  FELICITATS  .  HEM  PASSAT  UNA  BONA  ESTONA.