HA ARRIBAT EL TIÓ A L’ESCOLA. DECOREM PER NADAL !!

S’acosta  NADAL   i  a l’escola  com  cada  any  decorem  les  classes  i  els  passadissos.

El  TIÓ  ja  ha  arribat  i  està  ben  tapat   amb  la  manta  perquè  no  tingui  fred.  Aquest  any   porta   mascareta   com  nosaltres  perquè  ens  recorda  que  hem  de  ser   prudents i  vigilar  molt.

TOT  ANIRÀ   BÉ  I  GUANYAREM  AL  VIRUS !!!

També  hem  decorat  l’  ARBRE  DE  NADAL  i  començat  a  posar  les  figures  del  PESSEBRE.

Al  costat  del  TIÓ  hi  ha  una  BÚSTIA  on  hi  podem  tirar  la  carta  pels  REIS D’ORIENT.