ERASMUS+ SHARING EUROPEAN TREASURE. MARÇ 2022

ERASMUS+  “SHARING  EUROPEAN  TREASURE”.   MARÇ 2022

La  setmana  del  14  al 19  de  març la  nostra  escola  té  el  plaer  de  rebre els  nostres  socis  del “SHARING  EUROPEAN  TREASURE”.

Avui  al  matí  han  arribat  a l’escola provinents  de Turquia,  Romania,  Polònia, Itàlia  i  França. Han vingut  10  mestres  i  24  alumnes.

De  bon  matí  els  alumnes  de la Renaixença  els  hem  rebut  amb  les  banderoles  del  seu  pais.

També  hi ha  una  exposició  dels  vestits  típics de  les  tradicions  catalanes.

REBUDA  A L’AJUNTAMENT  DE  MANRESA

L’Ajuntament  de  Manresa  ha  rebut  avui una  delegació d’alumnes de Polònia, Romania, Itàlia, França  i  Turquia  que  participen  en el  projecte  ERASMUS  PLUS,  en  què l’Escola  Renaixença  actua  d’anfitriona.

ITÀLIA

FRANÇA