El Petit Saberut

ACTIVITATS

• Durant el mes de març les famílies interessades han fet una visita a l’escola per conèixer el seu projecte educatiu, dins les jornades de portes obertes.
    Els dies 2 i 9 de març, els alumnes de 6è van anar al Congost a realitzar activitats esportives relacionades amb atletisme i gimnàstica esportiva.Durant la setmana del 8 de març, alguns alumnes de l’escola han realitzat diferents activitats per treballar “El dia Internacional de la dona”.
  • El dimecres dia 24 de març, els alumnes de 6è van anar d’excursió a la Torre de Santa Caterina, tot fent una caminada, per celebrar l’arribada de la primavera.
  • El dia 26 de març tot l’alumnat d’educació infantil van fer la mona de Pasqua a les seves classes. Van sortir molt bones i ens ho vam passar genial!
  • Els dies 6, 7 i 8 d’abril els alumnes d’educació infantil vam gaudir d’un taller molt divertit a càrrec del Lab-06, que consistia en tenyir l’aigua de diferents colors amb elements naturals. Vam aconseguir tenyir-la de color lila, blau, verd… i ens ho vam passar molt bé!
  • A partir del dimarts 13 d’abril, i al llarg de tot el trimestre, els nens i nenes del cicle inicial aniran a la piscina del “Duo-Cube” a realitzar activitats relacionades amb la natació. Els alumnes de 1r hi van els dimarts i els alumnes de 2n els dijous al matí. Estan encantats/des i molt motivats/des!
  • Els alumnes de 4t el dia 19 d’abril van gaudir d’una activitat a l’escola anomenada “Hàbits saludables”, a càrrec de l’Agrupació Esportiva d’Associacions d’Esports Escolars de Catalunya. Van realitzar activitats relacionades amb el manteniment saludable del cos a travès de l’esport.
  •  Sant Jordi i Jocs Florals ( 23 d’abril ): Aquest dia vam celebrar la diada tot fent diferents activitats. Vam donar els premis als guanyadors/es de cada nivell dels jocs florals i vam visualitzar el recull de treballs premiats a través d’un power point i d’una exposició penjada a l’interior de l’escola.
  •  El dimecres 28 d’abril els alumnes de 3r vam fer una activitat anomenada “Guardians de l’aigua” al Museu de la Tècnica de Manresa. L’activitat va consistir en una visita a l’exposició de la Sèquia i en el muntatge d’una maqueta amb peces de fusta.
  • El dijous 29 d’abril els alumnes de cicle inicial vam fer una activitat anomenada “Les plantes fan llana?” al Museu de la Tècnica de Manresa”. L’activitat va consistir en conèixer els diferents teixits utilitzats per la humanitat. Tant els teixits d’origen animal com la llana i la seda, com els que venen de les plantes, el cotó o el lli. Vam acabar plantant una llavor de les plantes que ens donen algun material per fer un teixit.

PROPERES ACTIVITATS

• Sortides Final de Curs:
    Educació infantil: Visita a la masia Can Canadell
    – Cicle Inicial: Camadoca ( Sta. Maria de Merlès )
    – Cicle Mitjà i Cicle Superior: Visita a les mines de sal i el castell de Cardona

• Obra teatral de P5 sobre la Llegenda de Sant Jordi: Aquesta activitat es realitzarà amb un format diferent degut a les circumstàncies del moment.
  • La setmana cultural: 2, 3 i 4 de juny.
  •  La Setmana de la Salut.
  • Festa Final de curs.

NOTÍCIES FRESQUES

• A partir del 7 de juny comença l’horari intensiu a l’escola. L’horari escolar serà de 9 a 13h. Les classes finalitzaran el dia 22 de juny.
  • Els dies 24, 25 i 26 de maig alguns alumnes de l’escola aniran de colònies al Poble Nou del Delta.

FULL INFORMATIU Març-Abril 2021