CARNAVAL 2022

CARNAVAL   2022

Avui  divendres  25  de  febrer  hem  celebrat  el  CARNAVAL  a  l’escola.    Aquest  any  ja  hem  pogut  sortir  tots  i  totes  al  pati  amb  les  disfresses  que  hem  portat  de  casa.

Els  mestres  anaven  tots  iguals.  Vestits  de  mariners  i  marineres  ja  que  aquest  curs  el  tema  general  de  l’escola  és  EL  FONS    MARÍ.   Que  xulisss  estaven !!!

Hem  fet  una  desfilada  per  cursos  al  centre  i  després  a  ballar  i  fer  gresca.

Hi  havia  tot  tipus  de  disfresses  molt  divertides;    Pirates,  pistolers,  fantasmes,  spidermans, metges  i  metgesses, princeses,  dimonis, fades,  policies, músics,  fantasmes, una  bossa  de  crispetes,…….etc

PER  CARNAVAL  TOT  S’HI   VAL

ELS  MESTRES/ LES  MESTRES