AUDICIÓ AL CONSERVATORI DE MANRESA

AUDICIÓ   AL   CONSERVATORI   DE  MANRESA

Ahir dilluns,  els  alumnes  de  primària  van  anar  al  Conservatori de  Manresa a  escoltar  una  audició molt  bonica.

EL  CONSERVATORI

Tocava  la  Banda Infantil  del  Conservatori . Era  una  aproximació  a la  figura  de PALMIRA  JAQUETTI

Palmira Jaquetti i Isant (Barcelona, 21 de setembre de 1895els Monjos, Alt Penedès, 8 de maig de 1963) fou una poetessa,folklorista, compositora, pedagoga i traductora catalana coneguda, entre altres coses, per la seva participació a l’Obra del Cançoner Popular de Catalunya, així com el seu llibre de poesies L’estel dins la llar.

LA   BANDA  INFANTIL

HI  havia  instruments  de  vent  i  de  percussió.  VENT:  Flautes, Tubes, Trombons, Trompes,Trompetes, Saxofons, O

boès, Clarinets ,…PERCUSSIÓ:  Timbales,  Plats, Campanes  Tubulars, Bateria.. Piano  (corda  percudida).

El  PIANO  ÉS  IN  INSTRUMENT  DE CORDA  PERCUDIDA .