A L’ESCOLA TAMBÉ VAN PASSAR ELS REIS D’ORIENT

A   L’ESCOLA   TAMBÉ  VAN   PASSAR   “ELS REIS D’ORIENT”

El  dia  10  de  Gener  quan  vam  tornar  a l’escola  després  de  les  vacances  ens  vam  trobar  una bona  SORPRESA…..!

A  sobre  d’una  taula  hi  havia  uns  regals  per  tota  la  classe!!   Oh  quina  il.lusió!!

Van  ser   ELS  REIS  DE  L’ORIENT  que  els van  portar.  Fins  i  tot  ens van  deixar  una  corona  molt  bonica  !

MOLTES  GRÀCIES  I   VISCA  ELS  TRES  REIS !!

P3.  PEIX  PALLASSO

Mireu   quants  regals:  Un joc  magnètic,  pintures  i  llibretes  …

P4.  ESTRELLES  DE  MAR

Mireu   els  nostres  regals ;  Llibretes, puzzles,  peces  soltes  per  crear  i  joguines  per  la  nostra  botiga.

P5.  CAVALLETS  DE  MAR

MIreu  quants  regals   : Una  caseta i  ninotets  del  Playmobil,  un  joc  d’equilibri  de  fusta,cotxes, plastilines  i  “lacasitos”.