Escola – Família, Compartim?

Cada dijous de 15:00 a 17:00 ens trobem les famílies de l’escola per realitzar diferents activitats.

L’escola i la família, són dos grans blocs d’aprenentatge que hem d’entendre com a àmbits complementaris, perquè la transferència d’un context a l’altre dona solidesa a tots els aprenentatges. Per això mateix, cal impulsar la cooperació entre l’escola i la família, perquè d’aquesta manera afavorirem tots els aprenentatges.

A través d’aquest projecte, el que volem és apropar a les famílies a l’escola,  fer-les partícips en la vida escolar dels fills i filles i guiar-les en l’acompanyament de la seva educació, i promoure’n, com a conseqüència, l’èxit educatiu.