COMIAT A SISÈ

COMIAT  A  SISÈ

Avui  22  de  juny, últim  dia  de  classe  s’ha  fet  un  comiat  als  alumnes  de  SISÈ  per  part  de  tots  els  cursos  i  mestres  de  l’escola.  Cada  classe  a  fet  un  detall  per  cada  alumne  que  s’ha  entregat  personalment ;  P3 Un  punt  de  llibre, P4 Una  targeta  amb  un  dibuix i  un  desig, P5 Un  Clauer,  1r Un  escrit  i  una  Anèmona de plastilina, 2n A Pingüí  de plastilina, 2nB Tortuga  de plastilina, 3r Un  Pai-Pai (ventall), 4rt A  Una  Cançó, 4rt B  una Tortuga  de plastilina  i  5è  un  Clauer  emogi.

Ha  sigut  un  comiat  molt  emotiu, molt.  Us  desitgem  que  us  vagi  molt  bé  a  la  nova  etapa  que  començareu  a  l’institud.

Molta  sort  i  una  forta  abraçada !!!!