Activitats de les famílies

Durant aquests mesos d’abril i maig, dins el projecte Compartim?, les famílies de l’escola han dut a terme diferents activitats pels nens i nenes.
Pel cicle d’infantil i inicial, van crear el teatre per poder fer amb titelles, el conte de la caputxeta vermella.
Pel cicle mitjà, van estar durant una tarda, fent jocs de taula, on els nens i nenes ajudaven i explicaven com es jugaven.
Finalment, pels més grans de l’escola, cicle superior, les mares van preparar-se dos països, i els hi van explicar, seguidament per veure si realment havien escoltat, van preparar un joc de preguntes.