3r fa un Taller de les 3 R

El dilluns 6 de març de 15 a 17h els nens i nenes de 3r han fet un taller sobre les 3R: Reutilitzar, Reciclar i Reduir. Han après el servei de la deixalleria mòbil i els residus “especials” que cal portar-hi i també han vist com és per dins. Han participat en una conversa per conscienciar-los sobre la cura i el respecte que s’ha de tenir del medi ambient i han classificat diferents objectes segons les 3R. Finalment, a l’anar a veure la deixalleria mòbil, els hi han ensenyat una rentadora que algú l’ha donada per reciclar i els alumnes/as de tercer han demanat si podrien obtenir aquesta joguina i reutilitzar-la pels infants de l’escola i, així ha sigut.