VIATGE “ERASMUS +” A FRANÇA

VIATGE    “ERASMUS +”   A   FRANÇA

La  setmana  passada  alguns  alumnes  de  primària  i  tres  mestres  van  anar  a fer  un  segon  viatge de  ERASMUS+.  Aquesta  vegada   a BARANQUEVILLE (FRANÇA).

Van  sortir de  l’escola  el  diumenge  15  tots  junts  en  un  minibús. L’endemà  els  van  rebre    a  l’escola  amb  un  acte  de benvinguda.

A la  tarda  van  fer  una  visita  a Castebell.  També  van  anar  a  visitar el  pont  més  alt  d’Europa de  235 metres .  L’endemà  va  anar  a  passejar  en  caiac.

El  dia  19  van  fer  ruta  turística  per Rodes, Albí  i  Toulouse.

Va  ser  tot  molt  interessant  i  van  conèixer una  escola  i  els  seus  alumnes.  Ara  tenen  noves  amistats.!!!