Sant Jordi

Per la diada de Sant Jordi es fan diferents activitats com per exemple:

Activitats per Infantil

EL PUNT DE LLIBRE DE L’ESCOLA:  Els punts de llibres participants s’exposaran a la biblioteca i les famílies podran entrar a l’escola durant dos dies concrets a fer les votacions. El punt de llibre seleccionat s’imprimirà i s’obsequiarà als alumnes de l’escola.

LLEGENDA DE SANT JORDI CP: Els alumnes de I5 preparan la llegenda de Sant Jordi per la resta de comunitat.

TALLERS SANT JORDI INTERNIVELL:

PARADETES DE SANT JORDI: Cada aula prepara una parada fora de la classe on els alumnes comparteixen llibres de casa.

Activitats per Primària

CREACIÓ DEL CONTE DE L’ESCOLA: L’alumnat crearà un compte que tingui a veure amb l’escola. La comissió de biblioteca farà la lectura dels contes participants i en triarà 3 per comunitat. Aquestes obres es facilitaran als tutors que les compartiran amb els nens/es i triaran el que més els-hi ha agradat.

ACTIVITAT DE LECTURA “PER UN FORAT”: Durant la primera setmana tornant de Setmana Santa, es col·locaran a l’entrada principal dotze llibres embolicats i amb un cartell indicant per quina classe són. Aquests llibres tindran un forat en alguna part de l’embolcall. L’objectiu d’aquest forat és despertar l’interès i la imaginació, ja que en passar per l’entrada els i les alumnes poden anar fent suposicions sobre quin títol serà, de què pot anar el llibre, etc.  Aquesta activitat culmina amb  el dia de la celebració, el 23 d’abril, quan a primera hora del matí es farà  la lectura d’aquests llibres a les aules. Si el llibre és molt llarg, es pot llegir un petit fragment.

JOCS FLORALS: Reconeixement als alumnes que han participat al certamen de lectura amb veu alta.

Altres Activitats

– EXPOSICIÓ DE PUNTS DE LLIBRE D’INFANTIL A LA BIBLIOTECA.

– POESIA DIBUIXADA.

– PINTURA LLIURE ESCOLTANT MÚSICA.

– LECTURA DELS CONTES FETS PER LES FAMÍLIES.

– DISSENYAR PORTADA D’UN LLIBRE.

– FER UN RAP DE SANT JORDI.

– ORIGAMIS.

– FER  EL TEU ESCUT