Nadal

El nadal el comencem a celebrar quan els infants de la comunitat de petits van a buscar el tió per poder portar-lo a l’escola. Uns dies més tard ens deixa pa amb xocolata per esmorzar a l’escola.

Durant les setmanes prèvies al nadal tots els infants de l’escola es assajen per la cantata, cada grup canta les cançons i es prepara pel concert. A més, cada classe elabora una carta per donar-li al patge que visitarà l’escola els dies previs a acabar el trimestre.

Les comunitats de mitjans, grans i més grans fan l’amic invisible on cada infant fa un detall per un company/a i el pica-pica.

L’últim dia abans de marxar de les vacances de nadal celebrem el concert on tota la comunitat educativa és benvinguda!