Ambient Jocs de taula a CM

A l’ambient de jocs de taula, els/les alumnes disposen d’alguns jocs: Memory, tres en ratlla, trencaclosques, cartes de l’Uno, dòmino, escacs.

Aquests jocs es deixen a disposició dels alumnes i ells són els que decideixen amb quin joc volen jugar i amb qui. Per parelles o en petits grups van descobrint el joc tot respectant les normes i mantenint la inclusió dels companys i el respecte envers tothom.

Una vegada transcorregut el temps estipulat es recullen els jocs tenint cura de que no falti cap peça i es guarda al lloc corresponent.

Abans d’acabar la sessió es fa una rotllana on cada alumne explica a quin joc ha jugat tot explicant si els ha agradat, si era difícil, quins problemes s’han trobat…Respectaran el torn de paraula de cada company/a.

Els objectius d’aquest ambient són:

• Conèixer diferents jocs de taula.
  • Aprendre les normes de cada joc
  • Compartir el joc amb els altres
  • Gaudir del joc de taula
  • Endreçar els materials correctament
  • Valorar el que s’ha fet.